Garanție

Satisfacţia dumneavoastră reprezintă o responsabilitate esenţială pentru noi, de aceea investim toate resursele pentru a vă oferi cea mai bună calitate atunci când achiziţionaţi unul dintre produsele noastre. Toate materialele folosite în procesul de producţie provin de la cei mai performanţi furnizori şi au fost supuse unor procese de testare înainte de vânzare. Tehnologia şi etapele de manufactură implicate corespund celor mai înalte standarde de calitate.

Durata garanției

Garanția reprezintă certitudinea calității oferite de S.C. HEAPLAZA BY BEA S.R.L. şi se aplică oricărui produs achiziționat din rețeaua magazinelor noastre şi de pe www.heahome.ro

Durata de garanție este limita de timp care curge de la dată cumpărării produsului, până la care producătorul îşi asumă responsabilitatea remedierii sau înlocuirii produsului achiziționat, pe cheltuiala să, dacă deficiențele nu sunt imputabile consumatorilor. Pentru produsul achiziționat din magazinele noastre, oferim o garanție de 30 de zile sau mai mult, în funcție de produsul achiziționat, de la dată cumpărării. Pentru orice defecte pe care le-aţi putea descoperi în această perioadă de timp vă invităm să aduceți produsul cât mai repede la unul din magazinele noastre pentru a fi evaluat.

Condiții de garanție

Garantăm că produsul achiziționat de la S.C. HEAPLAZA BY BEA S.R.L. este un produs sigur, nou (nefolosit), autentic (produsul prezintă elementele de identificare ale mărcii legal înregistrate) şi lipsit de orice defect. În condițiile respectării instrucțiunilor de utilizare și de întreținere, produsul prezintă parametri de calitate şi performanţe normale (la care consumatorul se poate aştepta în mod rezonabil), date fiind natură şi scopul pentru care a fost realizat produsul, pe durata medie a utilizării.

Important: Garanția se aplică doar în cazul în care cumpărătorul face dovadă achiziţiei produsului – este obligatorie prezentarea bonului de casă sau a facturii fiscale.

Modalităţi de asigurare a garanţiei: Garanţia va fi asigurată conform legislației în vigoare și este specifică fiecărui tip de produs comercializat, cu condiția respectării utilizării corespunzătoare a produselor.

Repararea produsului

Înlocuirea produsului – dacă acesta nu poate fi reparat

Returnarea contravalorii produsului, dacă nici repararea, nici înlocuirea nu sunt posibile.

Condiţii în care garanţia devine inaplicabilă sau nulă

  • uzură morală şi uzură fizică normală a produsului;
  • decolorarea produsului sau a unor părţi componente în urmă expunerii prelungite la factori severi de mediu (soare sau la o altă sursă puternică de căldură, umiditate, ploaie, zăpadă, etc.);
  • deteriorări ale produsului în urmă unor calamităţi (foc, cutremur, inundaţie, trăsnet, etc.), accidente, incendiere sau furt;
  • defecte produse de transportul, manipularea şi depozitarea în condiţii improprii (temperatură şi umiditate excesive, şocuri termice – variaţii de tip cald / rece, imersare, etc.);
  • defecte cauzate de utilizarea neadecvată, în mod abuziv, incorectă, modificată a produsului şi/ sau în condiţii improprii, altele decât cele pentru care acesta a fost testat şi proiectat;
  • intervenţia, repararea sau modificarea făcută de persoane neautorizate, inclusiv vopsirea produsului;
  • deteriorări ale produsului cauzate, voluntar sau involuntar, de şocuri mecanice (rupere, agăţare, lovire, zgâriere, etc.), animale de companie, rozătoare şi alţi dăunători;
  • întreţinere defectuoasă (curăţarea folosind metode sau produse neadecvate);